Svar igen!
2010-03-05 / 15:26:22 / Vardagen i London

Gud, jag kan inte komma in på facebook via det Internet som finns här på biblioteket. Det är spärrat! Jag blir galen...

Linda om Usch och fy!:
Madde hahahahahaha du e crazy. Matilda har ett tips, stripa golvet med tejpen åt andra hållet så att insekterna fastnar på tejpen,du är bara en fegis!!!


SVAR: Haha, smart där Matilda! Dock tror jag nog att den största insekten av dem alla kommer att fastna där på om jag gör så. Alltså lilla jag! Kanske inte så kul :/

CINA  ([email protected]) om I söndags var min lediga dag!:
H
ej madde jag har kollt på halv åtta hos mig....

SVAR: Oj, vad roligt! Var det ett bra avsnitt då Emilia? :)

CINA  ([email protected]) om LInda om Svar::
Men madde!!! kan du inte komma hem lite tidigare? Linda och jag ska gå på Lady gaga konserten i globen den 7 maj. Häng me vet ja!!!!

SVAR: Jag tänkte åka den 7-8:e. Vill gärna vara lite i London när det är någorlunda sommar och om jag betalar hyra har jag på mig att bo i lägenheten till den 8:e. Men har inte biljetterna tagit slut än då?

1 Kommentarer
Linda:

Men då är du ledig när vi kommer, blir ju perfekt :)Vet ej om det finns biljetter kvar nu, cina bokade 2 i morse. Kolla upp ett bra hotell där vi kan bo sen när vi kommer, får ju gärna vara lite centralt. Tänkte om det är bra läge vid Paddington, kommer ju in med bussen där så slipper vi kånka på väskor mer sen :)



SKRIVET DEN: 2010-03-05 KL: 17:24:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin