Update
2010-01-28 / 21:06:06 / Vardagen i London


Har inte skrivit sen i söndags. Var ju inte sugen att åka på julfesten men min flatemate sa att det bara betyder att den kommer att bli lyckad, så begav mig dit i alla fall. Så var bara att hoppa in i duschen och sedan fixa i ordning sig snabbt. Blev denna outfit, även om det inte syns så bra.

Mötte först upp min franska kompis, så vi gick till en pub innan. Köpte svensk kopparbergscider! Babbel babbel sedan gick vi mot den spanska restaurangen Chiquito...

... där våran butik Desigual hade firmajulfest!

Efter mycket dricka...

... och lite mat var det dags för en...

... rökpaus. Finn ett fel! Gud vad alla skrattade.

Sen var det bara att ta ballongerna och bege sig till nästa ställe någon nattklubb som hette Metro. Träffade världens snyggaste franska kille (som typ inte kunde engelska) och dansa hela natten lång. Bilder finns på en annan kamera, så kanske postar senare, får se.

På vägen hem mot nattbussen passerade vi Piccadilly Cirkus, så jag och Elise är där uppe på fontänen som ni kanske ser!

En liten turistbild hann vi även med innan vi splittrades upp för att ta olika bussar. Jag hade så otroligt ont i fötterna, var väl inte helt nykter heller och ville bara hem och sova, eftersom det var upp och jobba dagen efter. Fick vandra superlänge för att komma till min buss. Tror aldrig jag känt att Oxford Street är så lång som jag gjorde i söndags. Efter en lång väntan kom jag sedan på min buss och när jag plingade körde han förbi min station, så fick gå lite till. När klockan sedan ringer tidigt morgonen efter går jag upp och fixar i ordning mig, tittar i kalendern precis innan jag ska gå, för att se när jag börjar nästkommande dag. Vad tror ni inte händer! Jag har sett fel på tiden. Har ju flera timmar på mig innan jag börjar, så lägger mig med kläder och allt i sängen och kan äntligen somna om! :)


2 Kommentarer
Linda:

Haha Madde då!! Men du...röka???

Fan anar jag ett par sjukt heta skor där? :P



SKRIVET DEN: 2010-01-28 KL: 23:08:32
Mor:

Oj Oj! Hoppas du hade roligt! Jag hoppas också att du har varma skor att ta på dig när du kommer till Sverige. Här skottar vi snö varenda dag. Det ska bli ordentligt kallt igen. Du har fått e-post.Kram.



SKRIVET DEN: 2010-01-29 KL: 06:25:49



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin