Svar på några kommentarer
2010-01-19 / 23:01:07 / Vardagen i London

Okej, svarar inte på alla, då alla inte var några direkta frågor, men här är några:

A om Internetet krånglar:
Nu heter det ju faktiskt Starbucks COFFEE, så det är väl främst deras kaffe som är känt, och som kedjan bygger på. Sen att döma dom på grund av nån äcklig smörja med grädde och kolasås är väl inte helt rättvist!
SVAR: Fast Starbucks är ju känt för att de gör just dessa olika Machiatto, frappuccino, Maccuchino och gud vilka chino och iatos de nu har. Det är inte för deras kaffe som folk höjer dem till skyarna. Sedan kanske de är goda, det var ju inte jag, men det jag tyckte var irriterande är att det ska vara Starbucks hit och Starbucks dit! Och jo, nog tusan har de sålt mycket mer efter att det blev så kändishypat för några år sedan, mer än innan!

Linda om Min lediga dag idag:
hehe burgers :) var dom goda då?
Ska jag på nk nu oxå? apoteket, karamellkungen, nk haha
Gör inte alla såna där turistiga saker nu utan mig...spara lite :) Och du...har dom många såna där mysiga afternoonteaställen? där man kan frossa i massa gott hehe
SVAR: Burgers? Jo, de var väldigt goda! Du får köpa när du kommer hit. Och jag hittade en butik som säljer karamellkungen här i Westfield, dock måste man köpa i burkar och av de godissorter de hade gillade jag bara en. Känns inte som karamellkungen, eller Caramel king som den hette, om jag bara har en godissort. Nja, jag tycker det mest är massa likadana caféer överallt, men jo såklart att de finns mysiga små ställen också. Menar du typ mormorsmysigt? Lite Laura Ashley känsla?

cina  ([email protected]) om Grattis Madde, feliz navidad, Happy birthday, congratz Lundgren...:
hej Madde!
Jag har åkit skridskor på skolan!
Jag ringde dig igår, men du svarade inte,men ville bara önska dig ett grattis på födelsedagen.
20/ kram emilia
SVAR: Ojdå, ramlade du någonting då? :)
Aa, jag vet, förlåt men såg inte att det. Ringde tillbaka till dig på kvällen, men då sov du redan! Men tack så mycket, nu är jag gammal som gatan! :)
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Plus, jag har köpt en sak till dig idag ;)

Linda om Videosamtal:
Och nu fick mamma reda på att du har förstorat läpparna oxå, syns ju på bilden Madde...du skulle ju inte säga nått :P
Mor om Videosamtal:
VAAAAAAAAAA!!!!

SVAR: Men Linda, du skulle ju inte säga något! Mamma, det är faktiskt riktigt fint. Du som har sådan liten läpp borde kanske också testa? Cina med :) Haha, nope, har inte förstorat något än men Linda vad hette den där krämen som din apoteksvän rekomenderade?!


Så, det får räcka! :)





2 Kommentarer
Mor:

Undrar vad du vill ha att äta när du kommer hem. Jag skall tänka ut matlistan så kom med förslag. Kraaaam



SKRIVET DEN: 2010-01-20 KL: 07:28:19
A:

HA HA HA. Hur länge var det du hade varit i London sa du? Det verkar som att kommersiella och hypade saker inte riktigt är din grej, och då är inte London rätt ställe för dig...



SKRIVET DEN: 2010-01-24 KL: 12:04:03 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin