Grattis Madde, feliz navidad, Happy birthday, congratz Lundgren...
2010-01-11 / 21:45:16 / Vardagen i London

Tack för alla grattisar jag fått idag. Var inte lite de! :)
Alla på jobbet tycker att jag är så liten med mina nu 20 år, men hallå, det är ju jättegammalt! Är ju inte ens tonåring längre!!

Har varit på restaurang och även fått en tårta. Hallontårta som var jättesur, det gillar vi! :D Kom nyss in och kokade thé för att göra kväll, men min telefon ringde och nu är det bara att fixa i ordning sig för att gå ut och ta en drink! :)

På onsdag ska vi några på jobbet gå ut och fira också, och eftersom man har vänner lite var stans här får man fira flera gånger, vilket jag inte klagar på! :P

Men nu ska jag fixa i ordning mig, vette tusan vad jag ska ta på mig bara! :)



1 Kommentarer
cina:

hej Madde!

Jag har åkit skridskor på skolan!

Jag ringde dig igår, men du svarade inte,men ville bara önska dig ett grattis på födelsedagen.

20/ kram emilia



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 18:25:19 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin