Camden
2010-02-24 / 12:45:33 / Vardagen i London

Åh, solen lyser ute! Regnade när jag vaknade och jag hade absolut ingen lust att gå ut. Vi har ju tydligen Internet nu också (otroligt, grannen har varit online hela natten, säkert glömt att stänga av?) så man får ju passa på. Men nu ska jag svida om till något mindre bekvämare och ge mig ut på en tur till en av mina favoritdelar i London, Camden Town! Har ju bara varit där två gånger tidigare och då bara hunnit se en liten del då man varit stressad bort till något annat. Men nu ska jag ta tid på mig och verkligen kolla runt. Kanske att jag äter på den där kinarestaurangen du och jag åt på Linda! Tredje gången gillt för mig i sådana fall.

Skriver mer ikväll om jag kan!




1 Kommentarer
Matilda:

Hej! Har du det bra i London nu? Om fjorton dagar börjar jag i simskola för första gången, halv 4 på Onsdagar. Idag har jag möblerat om i mitt rum och städat där, du får komma och titta sen när du kommer tillbaka, hoppas jag har kvar sådär då. Vi ses snart Moster. uuhhmmaa (pussljud)puss puss!



SKRIVET DEN: 2010-02-24 KL: 18:21:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin