Stänger om en timme
2010-04-22 / 20:04:02 / Vardagen i London

Jag sitter just nu på biblioteket och det stänger om en timme. Har lite mer att surfa runt på och det kommer ta lång tid att skriva och ladda upp bilder om Edinburgh så gör det en annan dag. Kanske ikväll och jag lyckas få Internet av grannen!

Imorgon ska jag nog ta mig till Portobello market igen. Det är ju bara på fredagar som det är kläder och smycken där. Nästa fredag är jag i Paris och fredagen efter det är jag (föhoppningsvis om det inte är något askmoln i vägen) i Sverige! Så min sista fredag i London är imorgon!

Mamma, du som gillar Shabby chic inredning, klicka på denna länk! Sedan kan du se bilder från någon tant som har den inredningen i sitt hem! :)


Frukost för några dagar sedan!

Jag älskar Hyde Park!


Kanske vi kan hyra en trampbåt när ni kommer, familjen?


1 Kommentarer
Mor:

Ja vad fint dom har i sitt hem. Snart har jag fixat så här hemma också. Alltså "shabbigt skit" som en kille skojade och sa till sin fru. Önskar att jag kunde få tag i engelskt tyg småblommigt. Kraaaam



SKRIVET DEN: 2010-04-23 KL: 14:51:55



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin