Lite nya inköp
2013-09-03 / 03:11:44 / Allmänt

Hej på er alla!

Jobbade precis klart min journalistläxa och tänkte snart hugga in på business law:n. Är labor day idag, så skolan är stängd. Tänkte försöka göra klart alla läxor nu här på kvällen, så vi kan spendera hela dagen på stranden imorgon. Ska försöka ta mitt första dopp i havet här nu. Det är runt 36 grader här på dagarna, så temperaturen i vattnet lär nog vara ganska härlig. Är dock rädd för hajarna. Har läst att de sett flera hajar nära strandkanten här den senaste tiden!

Men knäppte några kort på de jag handlat här på senaste tiden. Orkade inte ta bild på allt, då vissa saker redan är använda och ligger i tvätten, som ett par jeans, några tröjor och andra småsaker som inte är så speciella.

Köpte dessa fina boots idag från UGG. Dem säljer inte bara sina kända "uggisar". :P
Fast har köpt ett par sådana också ;)
Behövde ha en ny ryggsäck och ville ha en i bra kvalitet. Typ alla på skolan går runt med Jansportväskor och på andra plats ligger väskor från Herschel.
Ett kepsköp från New Yorkresan. Kom på nu att jag glömt tagit kort på annat jag köpt där. Men var mest höstkläder och en ny vinter/höstjacka.
 
Några lådor till min garderob och till toan...

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin