Jimmy Kimmel Live
2013-10-17 / 21:05:23 / Allmänt

God morgon kära ni!

Sitter här och leker med cam:en när jag borde plugga. Ser att jag behöver fixa håret, kanske dags att boka klipp- och slingtid snart. Och om ni tror att det är kallt här bara för att jag sitter med en stickad tröja på, så tror ni helt fel. Såg precis Danny gå förbi utanför fönstret i bar överkropp (japp, han ligger ofta vid poolen och solar magmusklerna :P) då det är 30 grader här!

Idag ska jag och Julia iväg på något kul. Vi ska sitta i publiken på Jimmy Kimmel Live. Vi har tidigare varit på Jay Leno och Dr Phil och nästa månad ska vi även på Two and a half men! Kommer sakna alla sådana saker när jag åker hem till Sverige sedan.
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin