Torsdag, 10.20
2013-05-09 / 19:24:53 / Allmänt

Hej på er!

Kom precis in genom dörren. Har först varit i skolan och gjort prov, tog 7 minuter (!!) haha. Sedan sprang jag in på Ralphs och köpte lite ägg och vatten som fattades här hemma. Håller på att planera de sista dagarna här nu, är ju bara 37 kvar innan jag landar i Sverige. Får se om vi lyckas klämma in Las Vegas, Universal Studios, OC och lite annat innan dess.

Dagens shopping. Bra att den organiska maten är billigare här än i Sverige, då kan man äta lite hälsosammare! Btw, finns Snapple i Sverige? Sååå gott!

1 Kommentarer
Anonym:

Men jag längtar tills du kommer hem, för då träffar jag dig igen och är det 40 dagar kvar feeeeet mycket


Svar: Saknar dig också!
Det är mindre än 30 dagar kvar!!! :D
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2013-05-17 KL: 19:31:58



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin