On lockdown
2013-05-16 / 23:34:00 / Allmänt

 Hej på er!

Har precis kollat in mello och det var inte direkt några bra som tävlade idag. Får se hur det går på lördag.

Idag när jag satt i skolan så ploppade en tanke upp i mitt huvud om vart jag skulle gömma mig om det skulle bli en skolskjutning. Fattar inte varför? :S Fem minuter senare började allas telefoner att ringa i klassrummet. Då var det från skolan med ett inspelat meddelande om att vi var on lockdown. Så läraren gick och låste dörren och vi fick sitta inne och vänta. Vi kunde ju följa i våra mobiler att det var en gunman som hade ringt och hotat om att skjuta på någon skola i LA, så vi visste ju vad det handlade om. Men efter en halvtimme var det några som ville gå, så då gick även jag. Vem vet hur länge man annars skulle suttit där inne? Men såg på klockan att precis när jag gick var det en kille som blev arresterad på skolan. Fast blind som jag är så missade jag det :P
Hittade en video från nyheterna då de filmar på våran skola. Ni kan ju se så ser ni lite hur vårat campus ser ut! :)

Jaja, ska iväg till The Grove och köpa ett par skor till min kära syster nu, vi hörs! :)
 
Edit: Tog bort videon. Den startade varje gång man klickade in på min blogg, vilket var väldigt irriterande.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin