Johnny Rockets
2013-05-14 / 04:36:56 / Allmänt

God kväll.
 
Idag har vi haft 38 grader ute, gaaanska så härligt med andra ord! :)

Hade ett mission när jag flyttade hit att jag skulle prova lite olika hamburgare eftersom USA är hamburgarnas land. Har dock varit lite dålig när det kommer till det. Men i helgen var jag och Julia ute på shoppingrunda (handlade inget till mig själv, bara till folk där hemma) och så åt vi middag på Johnny Rockets. Det är en snabbmatskedja som ska föreställa ett 50-tals diner typ. Hamburgaren var inget speciellt, men om man jämför med McDonald's så var den ju otroligt mycket bättre. Bästa hamburgaren jag ätit här är dock fortfarande på The Counter där man får bygga ihop sin egna.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin