You're hired!!
2013-03-05 / 06:12:06 / Allmänt

Förra veckan hade jag min första inlämning och idag fick jag tillbaka det arbetet. Min lärare ger betyg och sedan ger hon ett ytterliggare betyg till dem som gjort ett extra bra jobb. Hon gör som Donald Trump och skriver "You're Hired" på arbetet om hon anser att man gjort ett så pass bra jobb att man skulle kunna lämna in det på en riktig reklambyrå som arbetsprov. När hon skulle lämna tillbaka arbetet idag var det ca. 5-6 stycken av 45 personer som hon skrivit "You're Hired" på och mitt arbete var en av dem!!! Blev skitglad, för trodde verkligen inte hon skulle göra det. Har haft sådana problem med den nämligen. Först tog det jättelång tid att skriva ner allt på datorn och fixa designen, sedan försvann allt jag gjort så att jag fick göra om det. När jag sedan skulle skriva ut allt i skolan hade de ingen färg i sin skrivare, så det blev svart-vitt, vilket är skitfult och ser oseriöst ut. Mina flikar jag gjort på sidan blev även dem helt ojämna, men hon såg väl förbi detta och tyckt att jag gjort ett bra jobb. Bra start på kursen för min del i alla fall. Nu denna vecka är det två prov som väntar, ett i business och ett i marknadsföring. Känner mig dock inte redo för det! :P
 
 Såg att bilderna och texten var lite suddiga. Det är dem inte i verkligheten, var bara jag som hade lite för bråttom med kameran :P

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin