Santa Monica
2013-01-17 / 16:28:28 / Allmänt

God morgon! Är fortfarande jet-lagged så vaknar pigg runt 5-6 tiden. Ganska skönt egentligen, för då hinner man göra massa saker under dagen. Idag har några av tjejerna jag bor med seminarium på skolan, så jag och en annan tjej som har våra seminarium nästa vecka ska utforska vårat område här idag hade vi tänkt. Såg att Mark Wahlberg ska komma till det köpcentrum vi bor vid idag och imorgon kommer Rachel Zoe dit. Skulle vara kul att se hur dem ser ut i verkligheten, så kanske sticker dit.

Igår var vi i Santa Monica och kollade på skolan. Vi var även ner till stranden och piren och gick och kollade på deras shoppinggata. Det var väldigt fint där och igår var det ganska varmt ute. Den varmaste dagen hittills. Men på morgonen och kvällarna blir det lite kyligare. Det var i alla fall väldigt fint där. När vi gick på piren och tittade ut över vattnet såg vi massa delfiner som hoppade omkring. Man blev ju helt lyrisk!! Hade dock inte med mig min systemkamera, så fick inte någon bra bild. Kan slänga upp lite bilder här så får ni se.

Där ute i vattnet kan man se två delfiner som hoppar bredvid varandra!!
Många som står och fiskar där ute på piren.


1 Kommentarer
Linda:

Åhhhh delfiner!! :)



SKRIVET DEN: 2013-01-17 KL: 18:47:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin