Paparazzi, bilkrock och en jävligt god burgare!
2013-01-16 / 07:29:37 / Allmänt

Nu fick jag låna en adapter av en av tjejerna här, så har äntligen ström i min dator. Så, vad har jag gjort idag? I morse så åkte vi iväg till Urth Caffé och åt frukost. Det är ett café som har allt ekologiskt och deras ananassmoothie som jag beställde in var typ den godaste jag druckit!! Det brukar vara ganska många kändisar där och när vi satt på uteserveringen såg vi en paparazzi som sprang framför en tjej och fotade. Vet dock inte vem hon var. Sedan gick vi i lite butiker och inhandlade några småsaker. Kan visa imorgon när jag tagit kort.

När vi höll på att leta parkering utanför Urth Caffé hörde vi någon som tutade och sedan sa det pang. Som tur hände det i en väldigt låg fart, så ingen större skada skedd. Men som alla kör här i L.A. är det väl inte så ovanligt att man krockar. Tränger sig före varandra när man ska byta fil och ingen som vill släppa fram någon.

Street art

Tittar man noga kan man se Hollywoodskylten där uppe bland bergen.

Till middag åt vi på en hamburgarrestaurang där man får tillreda sin egna burgare. Det var sjuuuukt gott och typ den godaste hamburgare jag ätit. Priset för den låg på ca. 60kr, vilket är helt sjukt. Samma pris för en äcklig meny på donken hemma i Sverige.

Jag valde en kalkonhamburgare med spenat, cheddar ost, mixad sallad, colwslaw, majs och svartabönsalsa och en god vitlöksaioli.

Vi har även bokat in en lägenhetsvisning i ett komplex här i närheten inför imorgon, så det ska vi göra då. Nu är klockan 22.30 och jag är väldigt trött eftersom jag fortfarande är inställd på Sverigetid, så ska fixa iordning mig och sedan titta på något serieavsnitt tills jag somnar.


 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin