Lite shopping
2013-01-21 / 07:16:48 / Allmänt

Har varit ute hela dagarna så har inte hunnit sitta här vid datorn och skriva. När jag väl kommer in och sätter mig ned, så somnar jag typ. Är nog fortfarande inställd på svensk tid och vaknar tidigt på morgonen här och somnar tidigt på kvällen. Hoppas det blir bättre snart..

Kan visa lite shopping som jag gjort här de senaste dagarna. Igår åkte vi till Camarillo outlet, men eftersom jag sett fel gick jag endast på typ en tredjedel av alla affärer, så missade massa. Får åka tillbaka dit en annan gång. 
 
Var på fairfax flea market idag och köpte detta guldiga armband.

På Ulta kan man hitta produkter som är mycket billigare än i Sverige

Köpte bland annat Redkenprodukter. En stooor 1 liters flaska kostar ca. 100kr där medan en liten typ halvliters flaska hemma kostar 180kr.

Hittade ett Voluspaljus för typ under hundralappen. Hemma kostar det flera hundra!

Köpte ett par nya Rayban, då jag tappat bort mina andra.

Man kan ju gå bananas inne på Victoria´s secret!

Köpte bodybutter och en body lotion som glittrar lite. Fick ett par hörlurar på köpet. Köpte även en jättefin Bh där som inte gör sig rättvis på bild. Blev även två bas t-shirts då jag inte hade packat med det från Sverige.


Har även köpt en svart långkjol jag ej tagit bild på och lite andra småsaker...

3 Kommentarer
Linda:

Men åhhhh VS! Vad var priserna där, converse? Brillorna? Vs grejerna?



SKRIVET DEN: 2013-01-21 KL: 13:30:00
Linda:

Men åhhhh VS! Vad var priserna där, converse? Brillorna? Vs grejerna?

Svar: Jo, priser på shopping är billigare här än i Sverige. Conversen kostade 315kr, brillorna typ 1000kr, kanske lite mer. VS var också billigt. :)
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2013-01-21 KL: 13:30:00
Matilda:

Snygga saker jag har bara en fråga HAR DU TRÄFFAT .....WILLOW SMITH?


!!! Min favorit artist. vill okså åka till usa

Svar: Tack Matilda! Nej, jag har tyvärr inte träffat Williw Smith ännu, men kanske gör det någon annan dag? :P
Ja, vill också att du ska vara här. KRAAM!
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2013-01-21 KL: 13:38:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin