Dr.Phil
2013-01-30 / 20:22:24 / Allmänt

God morgon!

Har nu sovit andra natten i våran nya lägenhet. Vi har ännu inte hunnit fixa Internet, men jag upptäckte att våran granne inte har något lösenord på sitt, så tack för lånet! :)

Igår var jag och Julia (min roommate) och satt i publiken hos Dr. Phil. Var väldigt kul måste jag säga. Dagens ämne hette "Did he kill his wife". Det var en man som var ditbjuden som anklagas för att ha mördat sin fru. Hennes dödsfall har blivit fastställd som en olycka, men hennes väninnor är säkra på att han mördat henne. Så dem var även ditbjudna av Dr.Phil. Man fick se massa bevis för att han ska ha gjort det och eftersom jag satt några meter ifrån honom kunde jag se hur han spännde sina händer och hans ansiktsuttryck när bevisen lades fram. Han kunde inte heller komma med några riktiga förklaringar när Dr.Phil hade frågor som var oklara. Det fanns även experter som var ditbjudna och han hade dagen innan fått ta ett lögndetektortest som han inte klarade. Jag tror 99% av publiken fick uppfattningen av att han var skyldig och det tror även jag. Trodde i vissa stunder att han skulle bli våldsam då han blev helt röd i ansiktet och jättearg! :P
Skulle i alla fall vara kul att se om det går vidare med detta och om de öppnar upp fallet igen.

Vi gick och åt frukost på ett diner innan...

Jag beställde en avokado och champinjonomellete. Ni ser ju hur mycket mat jag fick extra. Råraka liksom?



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin