Topshopinvigning
2013-02-15 / 06:01:16 / Allmänt

Höll på att somna mitt i artikeln jag hade i läxa som jag skrev om i det tidigare inlägget. Bestämde mig då för att gå ut på en promenad och gick mot The Grove för att köpa nya sminkpenslar. Väl där såg jag vääärldens längsta kö med folk och massa hög musik. Det var invigning av Topshop på The Grove. Kom även precis i tid, så behövde inte vänta länge för att se Demi Levato hoppa upp på scenen med kryckor och riva av sin give your heart a break. Självklart skrek sig alla småtjejer hesa! :)

Imorgon är jag ledig. Har inga lektioner på fredagar, så blir långhelger för min del här i USA. Blir även en extralång helg denna gång då skolan är stängd på måndag p.g.a. Presidents´ Day. Jag klagar då inte. Tror nog jag ska ta och bege mig till Runyon Canyon imorgon och powerwalka i bergen! :)

Är ju ingen paparazzi så fick bara en suddig mobilbild på Demi när hon gick av scenen... :P
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin