Spotted: Kim Kardashian @ Rodeo Drive
2013-02-01 / 07:16:00 / Allmänt

Yeey, såg Kim Kardashian idag! Jag och Julia var ute och gick i Beverly Hills och när vi gick på Rodeo Drive som är en jättefin shoppinggata tyckte jag att jag såg Kim Kardashians mamma åka förbi i en bil. Men eftersom man tror att man ser massa kändisar åka förbi i bilar hela tiden, så tog jag inte det på så stort allvar. Vi gick i alla fall och pratade om att det skulle vara kul att se ett gäng paparazzis och vips en minut senare ser vi ett stort gäng utanför Cartier. Självklart ställer även vi oss där och väntar och folk frågar oss vem som är där inne. Någon trodde det var George Bush, haha!

Till slut kom i alla fall en tjej ut och alla paparazzis börjar ta kort och springa efter. Och jag som älskar kändisskvaller kände direkt igen tjejens träningskläder och hennes stora rumpa. Det var Kim Kardashian. Man såg även hennes baby bump! :)

Tyvärr fick jag världens sämsta bilder, men har i alla fall sett henne på riktigt nu. Hon var med på min lista över kändisar att se här i LA, så kan bocka av det nu. Läste på lite skvallersidor senare att hon varit där inne och tittat på förlovninsringar till henne och Kanye West! 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin