Marknadsföring, tvätt och världens längsta powernap...
2013-02-13 / 03:40:13 / Allmänt

God kväll!

Ska hugga in på min middag här nu, men tänkte göra ett litet snabbt inlägg här först så att ni ser att jag lever. :)
Idag har jag haft en kurs i marknadsföring och eftersom den slutade så pass tidigt bestämde jag för att uträtta lite andra ärenden på vägen hem som att handla mat och fixa busskort. Har även slängt in två stora IKEApåsar med smutstvätt, så nu är alla mina kläder rena och fina. Det som är negativt med att tvätta här är att deras vatten luktar så himla mycket klor. Så när man tar ut kläderna ut tvättmaskinen stinker dem verkligen pool. Men som tur är luktar det mindre klor om det vatten vi har här hemma än det vatten dem hade på det stället vi bodde på när vi först kom hit.

Efter lite pluggande på dagen tänkte jag ta en powernap (den blev 3 timmar lång!!). Alla mina kurser börjar 08 på morgonen vilket betyder att jag måste gå up 06. Jag har inte vant mig vid detta, så vid lunchtid är jag en zombie. Ni skulle sett mig i måndags när jag hade min håltimme. Satt och nickade till i skolbiblioteket hela tiden. Fast var inte ensam om det. Var fler som sov där än pluggade :P

Men nu kurrar magen, dags för lite tonfisksås, muuums!
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin