ledig fram till måndag
2013-02-28 / 21:56:27 / Allmänt

Hallå, nu har jag kommit hem från skolan och är ledig fram till måndag. Så himla skönt att inte ha någon lektion på fredagar. Älskar långhelger! Vi har dock inte gjort några planer inför denna. Eller en sak har vi tänkt göra. Vi ska försöka gå på kändishusjakt! :) Ska försöka leta upp vart dem bor bara.

Btw, idag hände något lite läskigt när jag skulle till skolan. När jag stod på bussen som jag alltid brukar kände jag att jag började bli lite yr och få prickar framför ögonen. Jag har lågt blodtryck och ibland när jag inte äter händer detta, så jag visste vad som var på g. Men eftersom det inte fanns någonstans att sitta hoppades jag att det skulle försvinna av sig själv. Det gjorde de inte såklart, så när jag knappt såg någonting längre frågade jag en kille som satt ner om jag kunde få sitta där, då jag kände mig yr. Det blev i alla fall bättre då. Men när jag skulle av bussen och gå till mitt klassrum kom det tillbaka igen och då fanns det ingenstans att sitta heller. Men Subway låg i närheten så tänkte gå in där och låna en stol och köpa något att äta. Men jag hann bara gå någon meter och sedan såg jag bara vitt. Tänkte nästan sätta mig på marken, för kände att jag var på gång att svimma i alla fall. Men då hörde jag en tjej bakom mig som frågade hur jag mådde och om allt var bra. Så förklarade snabbt för henne att jag hade lågt blodtryck och behövde sätta mig ner för att jag inte såg något. Så hon var snäll och tog mig under armen och ledde in mig på Subway, så köpte dricka och något att äta där, så blev det bättre efter ett tag. Ska nog ta och börja äta frukost på morgonen så att inte detta händer igen, men prioriterar sömn framför allt, så sover hellre 10 minuter extra än att äta frukost! :P

Såhär stora är deras minsta drickor. En small här är som en svensk large. Undra hur stora deras large är här då!?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin