Bakissöndag
2013-02-12 / 05:19:00 / Allmänt

Skrev detta inlägg igår och när jag loggade in på blogg.se nu såg jag att det aldrig publiceraders. Väldigt konstigt. Men här får ni den nu då, bättre sent än aldrig :P

God kväll! Har precis slängt i mig lite vegansk thaimat, riktigt gott! Beställde maten online, så har inte behövt sätta foten utanför dörren idag. Tog lite bilder på maten, då den var grym. Men upptäckte nyss att jag inte hade något minneskort i kameran, haha.
 
Vi var i alla fall ut igår på en nattklubb som heter Greystone manor. Skitkul var det och inte alls som hemma i Sverige! Vi fick gå före alla i kön och slapp betala inträde och drinkar. Vårat bord var full med ishinkar och helrör, så var bara att fixa nya drinkar när man själv ville ha. I taket hängde stora takkronor och fågelburar med dansande tjejer. Och både Chris Brown och Paris Hilton kom dit!
 
Haha, gårdagens suddiga outfit. Fattar inte hur man kan ta bra kort utan blixt. Måste verkligen lära mig min kamera bättre.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin