Shoppingen igår
2013-04-07 / 18:06:00 / Allmänt

Detta är vad som fick följa med mig hem igår. Har inte köpt något på väldigt länge, så var kul att gå i lite butiker och titta runt! :)

På Steve Madden köpte jag dessa sandaler i plast och nitar. Tyckte dem var lite coola.

En Lakers t-shirt. Måste ju visa att jag hejar på Los Angeles i basket ju! Ska kanske gå på en match snart, kan vara kul.

Lite småprylar. Har ÄNTLIGEN hittat ögonbrynsfärging. Som jag letat...
Nu är det dags att sluta trycka i sig ägg (eller kalkonbacon som i förrgår) efter varje träningspass. Köpte proteinpulver i vaniljsmak.

Två nya tränings-bh:ar från Victoria's Secret.

Köpte denna bikini från Victoria's Secret också. Men bytte underdelen till en svart ist.

Låter modellen posa istället för mig själv ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin