Thai och jobb
2012-05-01 / 17:40:33 / Allmänt

Hej på er alla!

Har ju kommit hem från Berlin nu, så har inte skrivit något här i bloggen, men eftersom det fortfarande är en hel hög som klickar sig in här varje dag, så kan jag väl lika bra skriva några rader då och då!

Sedan jag kom hem från Berlin har jag inte gjort någonting. Har bara tagit det lugnt, tittat på film, umgåts med familjen, läst någon bok, segat vid datorn och varit hund- och barnvakt. Men nu börjar jag känna att tristessen smyger sig på. Jag vill ha något att göra och inte bara sova bort dagarna. Så har varit lite flitig och sökt jobb plus några kurser att läsa på universitetet.

Idag var jag faktiskt på en "intervju" och fick jobb som receptionist här i Gävle. Så börjar redan denna månad, vilket är skönt. Det firar vi med thaimat till middag!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin