Shopping i Prag
2012-03-16 / 22:05:25 / Allmänt

Goder afton!

Håller på att törsta ihjäl, så ska gå och hämta ett glas bubbelvatten efter detta inlägg. Sedan ska jag nog sova. Jobbar imorgon bitti från wake up - 11.00, så får se när lilltjejen vaknar. Hon brukar väl vakna runt 06.30-07.30. Men varje gång jag ska ta henne på morgonen vaknar hon runt 09. En gång 09.40! 

Idag har vi haft över 20 grader här i Berlin. Typ runt 30 i solen. Så självklart har jag suttit på en uteservering och solat. Ska bli över 20 grader imorgon också, så efter jag slutar klockan 11 ska jag lägga mig en någon park eller hitta något mysigt café. Så himla skönt att sommaren är på g!

Tänkte visa lite bilder från Prag, men det är så många, så kan visa lite vad jag köpte där istället. Hade planerat att inte shoppa alls, men nu visade det sig att shoppingen i Prag är waaaaaaay bättre än Berlin, så någon liten sak fick följa med. Hade velat köpa mycket mer, men ska spara mina pengar nu.

Här är rummet jag delade med tre amerikanska tjejer. Såg dem inte så mycket för dem var ute hela kvällen och när jag vaknade på morgonen hade dem redan lämnat. Men en av tjejerna stannade kvar på hostelet när dem andra gick ut, så vi satt och babblade lite. Trevlig filur!

Min (tyvärr) för hårda säng! Annars var hostelet perfekt. Sjukt bra läge och rent!

Köpte lite prylar på Sephora. Bland annat bronzing olja man kan ha på kroppen och i håret på sommaren som skimrar fint.


En fin kofta. Dock gjorde blixten på kameran att den blev väldigt vit. Den är lite mer gräddig i färgen och lite glittrig.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin