Halvt döv!
2012-03-19 / 21:56:08 / Allmänt

Hallå!

Sitter här och försöker få tillbaka min hörsel i högra örat. Har sedan jag var och simmade i lördags varit halvt döv. Har provat med allt, tryckutjämning, öronspray, hoppa på ett ben och skaka på huvudet, tops, nässpray och gud vet vad...

Ska nog gå till en läkare imorgon och låta han titta på det. Hoppas han löser det, för jag hör fan ingenting. Missade tre samtal på mobilen idag trots att den låg bredvid mig. Igår trodde jag att det ringde på dörren så jag gick och öppnade. Men det var ingen där. Det visade sig att pappan satt och spelade poker på datorn och det hade plingat till där. Känner mig handikappad asså!

Idag har jag i alla fall varit och simmat (tur att jag inte fick lock på andra örat!). Gick sedan och shoppade lite. Blev ett par skinnbyxor och ett nytt linne! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin