Vaknatt
2012-01-15 / 00:01:13 / Allmänt

God kväll på er medmänniskor!

Sitter här i sängen och hur pigg som helst. Vaknade 15 idag, så ska vara vaken hela natten och försöka vända tillbaka på dygnet igen. Kommer dock vara supertrött imorgonkväll vilket är synd, då jag ska ut och öla med en kompis och fira min födelsedag i efterskott.

Har sprungit omkring och gjort massa här nu på kvällen. Får alltid sådan energi då. Är verkligen en nattmänniska. Har sytt mitt påslakan som gått sönder, tejpat upp bilder på väggen, lagat en god wok, tvättat, torkat spya från lilltjejen, tvätta hennes kläder, koka té, torka spya igen, duscha av henne....

Nu ska jag fortsätta sy mitt påslakan. Hatar när det är ett litet hål, så råkar man riva sönder hela skiten när man ligger och sover. Är ju bäst att bara köpa en ny, men nu har jag börjat sy, så kan lika bra fortsätta.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin