Pyssel
2012-01-09 / 21:19:53 / Allmänt

Ska ta och dricka en kopp grönt té, hoppa in i duschen, borsta tänderna och sedan krypa ner under mitt blommiga täcke. Var första dagen i skolan idag efter att ha haft jullov i en månad. Man blir rätt trött av att cykla iväg dit så tidigt och försöka trycka in massa information i hjärnan som även ska stanna kvar där!

Lilltjejen är även sjuk och hon var hos doktorn idag med mamman. Det är ju inget allvarligt, men blev en lugn dag för oss. Behövde bara gå ut på en promenad med henne, så inte så fasligt mycket jobb. Vi gick även och bytte kolsyrepatronen till våran Soda Stream och då hittade jag en stor pysselbutik i affären bredvid. Blev lite sugen på att köpa lite nu. Har tänkt göra ett fotoalbum med bilder från mina resor och när jag bodde i Abu Dhabi samt London. Men vill även kunna skriva och klistra in saker där, så ska gå tillbaka och kolla in denna affär igen. De hade även en avdelning för decoupage. Servetter, decoupagepapper och massa figurer och lådar som man decouperar. Ska nog köpa med mig sådant till Sverige, då det är tråkigt att alltid köpa samma saker där hemma.

En vägg med decoupagepapper.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin