Plugg
2012-01-26 / 11:25:49 / Allmänt

Jag vet att jag varit himla dålig på att uppdatera, ska bli bättre på det. Har dock inte alltid Internet (har varit problem i flera månader nu!!) så kan inte skriva här varje gång jag tänkt göra det.

Nästa lördag åker vi till Schweiz och blir borta i 10 dagar. Jag kommer därför att missa en hel skolvecka. Så bestämde mig idag för att stanna hemma och jobba lite i böckerna. Jag betar av fler sidor här hemma än vad jag gör i skolan, då man allltid får sitta och vänta in alla segisar där. Så ska fortsätta plugga nu fram till 13, så har jag gjort det klart för idag.

Tyckte den översta uppgiften var lite rolig. Av alla adresser i hela Tyskland väljer dem Kantstrasse 27. Jag bor nämligen på Kantstrasse 25, vilket är porten bredvid. Har dock inte sett någon sängaffär där, så det stämmer inte ;P

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin