Onsdag
2012-01-03 / 22:29:04 / Allmänt

Jodå, det fungerar fortfarande, så kan väl skriva vad jag hittat på idag.

För det första var det en lååång natt. Jag kunde inte alls somna i gårkväll, dels för att jag vaknat så sent på dagen och dels för att jag inte ville åka till Berlin idag. Jag tittade på klockan hela tiden och tror jag slumrade till vid 03-tiden. Vaknade upp vid 04.00 igen och låg då vaken tills klockan ringde 05.00. Jag sov hos syrran som bor nära Arlanda så vi åkte 50 minuter innan planet skulle lyfta. Precis när jag kommer till min gate fick jag gå ombord, så gick väldigt smidigt utan att behöva vänta.

När jag kom fram till lägenheten slängde jag mig fort ner i sängen och sov i tre timmar, så skönt! Låg sedan och kollade på lite serier innan jag gick ut och shoppade lite. Blev nytt shampoo och balsam, samt nya underkläder och en kavajaktig tröja (för endas 7 Euro på REA:n!!). Hittade även en laddare till min Iphone, så nu fungerar den igen. Har inte haft batteri under min vistelse i Sverige.

Älskar Redkens produkter, luktar sååå gott!

Trodde jag skulle behöva betala runt 200 kronor för en ny laddare, men hittade denna universalgrej för flera olika teknikprylar för under 30 kronor. Ibland kan man fynda alltså!

Åt en god kycklingsallad till lunch/middag
När jag var där i Gallerian fick jag helt plötsligt ett sms från mamman i familjen som undrade om jag glömt att jag skulle jobba klockan 18.00. Jag har fortfarande semester idag, så blev lite sur. Började då gå hemåt och planerade exakt vad jag skulle säga om hon skulle börja argumentera emot. Men när jag förklarade detta för henne sa hon att hon räknat fel på dagarna och att jag kan få vara ledig en dag när jag annars ska jobba. Så, det var bra. Blev ju inte så mycket jobb idag iallafall eftersom jag kom hem efter 18.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin