Montag
2012-01-23 / 15:41:39 / Allmänt

Hejsan!

Har varit lite off i helgen när det kommer till att uppdatera bloggen. Har väl inte gjort så speciellt mycket i alla fall.

Idag har jag äntligen betalat min bot jag fick för plankningen för två veckor sedan. Tänkte först betala över Internet, men eftersom jag har svenska pengar på mitt konto och ska betala i euro visste jag inte riktigt hur jag skulle växla pengarna. Så kände att det var bäst att gå till banken här nere på hörnet och låta dem fixa allt. Hur smidigt som helst, jag behövde bara skriva under så gjorde dem resten.

Nu ska jag gå ut till affären en snabbis. Ska köpa någon frukt att snaska på framför datorn. Börjar inte jobba förän 19, och då endast en timme!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin