Minishopping
2012-01-31 / 16:05:19 / Allmänt

Hej alla!

Hade tänkt att gå och fixa mina ögonbryn idag efter skolan, men blev lite strul med hotellet som syrrorna + kusinen skulle boka när dem kommer hit i mars. Så jag fick gå hem och leta lite annat och kunde då tyvärr inte gå iväg och fixa ögonbrynen. Nu är dock ett nytt hotell bokat, så det ordnade sig till slut. Är lite för sent att gå iväg och fixa brynen bara, eftersom jag börjar och jobba snart, så ska väl chillidilla lite innan.

Köpte dessa två plagg förra veckan i alla fall. Ett par sköna leggings från DKNY. Gissa storleken!? Storlek "14 år", haha! Dem är dock fortfarande för långa för mig, men tänkte bara ha dem att sova i, så spelar ingen roll.


Och en puderrosa blus med guldknappar. Färgen stämmer inte riktigt med bilden, eftersom den är transparant och jag använde blixt, men men...

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin