Lugn förmiddag
2012-01-06 / 12:31:15 / Allmänt

Har tagit det lugnt idag. Efter att jag lämnat flickan hos dagmamman gick jag snabbt till affären och köpte några saker som fattades i kylen. När jag står och packar upp påsen känner jag hur jag börjar bli superyr och kallsvettas. Jag har lågt blodtryck och när jag inte har hunnit äta får jag så ibland. Tyvärr har vi ingen stol i köket så jag började gå mot toan för att sätta mig någonstans, såklart går jag rakt in i väggen och mosar näsan, haha! Eftersom jag inte såg något fick jag känna mig fram. Tog i alla fall en banan till slut och gick och la mig i sängen en timme och nu mår jag prima igen. Lite läskigt kan det kännas, men börjar bli van. Det är ju inget farligt att ha lågt blodtryck heller, bara att man måste komma ihåg och äta och inte resa på sig för snabbt.

Tittade precis klart på Ideas of March. Gillade verkligen den filmen! Ryan Gosling är med i den, så det bidrog till väldigt mycket. Tror i alla fall att den kommer få ett antal Oscarnomineringar. Galan är väl om några dagar btw? Brukar vara i januari har jag för mig.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin