lite sjuk
2012-01-06 / 21:30:01 / Allmänt

Mådde ju lite dåligt där imorse, men det blev bättre senare när jag legat och vilat i sängen. Tyvärr började jag känna mig lite smått sjuk när jag gick och hämtade lilltjejen från hennes dagmamma. Jag hade tänkt gå med henne till svenska kyrkan för att leka lite där och det blev en promenad på över 90 minuter fram och tillbaka. Inte så kul när man mår dåligt och bara vill lägga sig ner. Inte heller var det kul att det var stängt och jag fick vända tillbaka. Så onödigt alltså!

På vägen hem gick vi in på Bio Company som är en affär som endast säljer ekologiska varor. De har även ett litet café så jag köpte mig en kokosvatten. Blev piggare av den, så kunde gå och lämna av tjejen hemma och sedan sluta jobbet för dagen.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin