Garage
2012-01-05 / 16:02:26 / Allmänt

Berlin har väldigt många second hand butiker. Är inte ett så jättestort fan av dem, då det oftast är mycket skräp som säljs. Men tänkte att jag ska börja kolla in några i alla fall. Man kan ju faktiskt fynda!

Idag gick jag därför till Garage som ligger på Ahornstrasse 2, cirka 20 minuters promenad från mig. Som man hör på namnet är det ett gammalt garage som nu blivit en stor second handbutik. Man kan köpa kläder per styck eller per kilo där. På onsdagar fram till klockan 13 är kilopriset även lite billigare.

Det jag tycker man kan fynda där inne är billiga jeans, roliga t-shirts och pälssaker. Köpte själv en pälskrage som jag ska sätta fast på min vinterjacka. Dock måste jag sy fast knappar på den först, men det ska väl inte vara några problem.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin