29:e mars
2012-01-04 / 18:12:55 / Allmänt

Yeaay! Bokade precis mitt flyg hem till Sverige nu. Så den 29:e mars är min sista dag här i Berlin. Skulle egentligen åkt i slutet på februari, men jag ville gå ytterliggare en kurs i tyskan, så sa till familjen här att jag kan tänka mig att stanna till slutet av mars/början av april. Då lutade de mot början av april, men berättade för mamman idag att mina systrar och kusin kommer hit den 25:e mars och åker hem 29:e och att det skulle vara kul att få åka med dem. Det gick bra och nu är jag superglad! Har varit lite butter idag och igår eftersom jag inte ville åka från Sverige. Min kompis som också bor här i Berlin kom tillbaka hit för två dagar sedan efter att firat jul hemma och hon känner likadant. Vi har suttit och buttrat tillsammans. Hon bor dock närmare Berlin och ska redan över helgen åka hem med buss för att hälsa på, lyllo henne!

Men nu känns det lite bättre i alla fall. Så fort man kommer in i vardagen här så har man inte lika mycket hemlängtan. Tiden kommer nog rusa iväg, bara 85 dagar kvar ju!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin