Restaurang Kiiwii
2012-02-15 / 08:52:00 / Allmänt

God morgon! 

15 februari idag. Det betyder att halva februari månad redan är förbi. Inte långt kvar tills jag lämnar Berlin och får åka hem till Sverige igen. Ska bli jätteskönt, men även väldigt tråkigt. Jag gillar att bo i en så pass stor stad som Berlin. Jag kommer även sakna lilltjejen otroligt mycket. Men det är ju bara en kort flygtur mellan Stockholm och Berran, så man kan ju åka och hälsa på.
Idag ska flickans dagmamma operera sig, så hon har stängt. Familjens städerska kommer även hit idag, så jag tänkte ta med mig lilltjejen till en restaurang som har ett jättebra lekland för barn. De vuxna kan sitta och fika och i rummet bredvid finns klätterställningar och massa grejer som barnen kan leka med. Så man kan sitta och titta på dem genom en glasruta. Sedan vid 13 tar mamman över, så blir en rätt lugn dag.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin