Min dag i bilder
2012-02-17 / 17:52:33 / Allmänt

Sådär, nu har jag knäppt kort varje vaken timme. Man fick försöka hålla koll på klockan och det gick bra.
11.26: Jag vaknar efter en längre sovmorgon!

12.00: Efter duschen intog jag min frukost som idag bestod av en shake, ett glas c-vitamin, té och en tablett d-vitamin samt omega-3.

13.00 Satt och läste Keplers nya deckare. Lika bra som de tidigare böckerna.

14.04: Nu hade jag tagit mig till Wilmersdorferstrasse för lite shopping. Vårskor står på inköpslistan.

14.22: Provade lite träningskläder. Ett par shorts fick följa med hem.

14.59: På väg till en galleria där ett par jeans och ett nagellack inköptes.

15.56: Dags för lunch. Blev en skål chili con carne minus brödet. Gillar inte att man bara ska få vitt onyttigt bröd varje gång man beställer soppor och dyl.

16.57: Står i hissen på väg upp till lägenheten. Hann gå i lite fler butiker på vägen hem, hittade dock inget.

17.59: Facebook!

19.00: Börjar jobba. Ritar lite. Leker lite med dockor och sedan försvinner lilltjejen iväg till grannen.

19.58: Jag behöver tvätta mina kläder, så sätter igång en maskin.

20.44: Jag har hunnit hämta hem lilltjejen från grannen, fått henne i säng och kan nu äta min middag som bestod av kyckling och mozzarellasallad. Koffeinfri Cola light var drycken som serverades.

21.15: Tittar på nya avsnittet av The Secret Circle med en Strawberry Cheescakeglass i handen.

21.57: Hänger tvätt och sätter på ytterliggare en maskin.

23.00 har ännu inte varit, men om inte våran lägenhet börjar brinna eller en bomb sprängs på våran gata är jag ganska säker på att jag kommer sitta framför datorn och se på en film.

Japp, det var en dag i mitt liv. Kanske gör flera sådana inlägg, var ganska kul!


1 Kommentarer
Lindisen:

Jättekul...for real!

Nu vet man ju vad du gjort en hel dag...själv har jag vaknat...köpt träningskort på 24 houröppetplacet vid station (tränade en timme oxå) sen lodade jag runt hemma några timmar. sen vart det sminking å hårfixning för att sen dra til Tess. Gick ut på Magget och sen hittade jag en Märstasyrian som körde mig hem...äter starka TYSKA?! korvar nu å är liiiite smålullig...godnatt :).....hej mamma :)



SKRIVET DEN: 2012-02-18 KL: 03:54:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin