Hejdå Berlin, hallå Zurich!
2012-02-04 / 08:28:00 / Allmänt

Nu ska jag snart gå ner till taxin och åka iväg till flygplatsen. Vet faktiskt inte om vi kommer att ha Internet borta i lägenheten i Davos. Hoppas på det, vill ju kunna blogga och surfa runt på nätet. Men först ska vi spendera idag och imorgon i Zurich hos pappans föräldrar. Jag är ledig båda dagarna, så ska utforska huvudstaden lite. Har aldrig varit där, men alla säger att det är så otroligt dyrt. Trippelt mot Berlin!

Om ni inte hör från mig så kommer jag tillbaka den 13:e februari. Ska blogga massor då! :)

Åker med Swissair idag. Tror inte jag åkt med dem tidigare, så får se om det är skräp eller bra!

1 Kommentarer
Sandra Leino:

Lycka till på resan. Hoppas du får det toppen och att det kommer fina bilder!Kramar om



SKRIVET DEN: 2012-02-05 KL: 10:41:13 URL: http://lillaleinos.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin