God morgon mina kära!
2012-02-03 / 08:28:00 / Allmänt

Ska snart bege mig till skolan. Sista dagen för mig denna kurs. Kommer ju missa hela nästa vecka då jag befinner mig i Da Switzerland! Är väl packning som gäller för mig idag. Måste prova mina skidkläder också, hoppas jag kan ha dem. Har ju ingen möjlighet att köpa några nya heller. Kom även på att jag glömde mina skidglasögon hemma i Sverige, suck!

Jag såg att melodifestivalen börjar på lördag hemma i Sverige. Får väl ladda ner det när jag kommer hem igen. Har börjat gilla och följa det nu när jag är utomlands. Var ju i Abu Dhabi förra året det sändes och i London året innan det. Då är det perfekt att kolla, för man behöver en dos av Sverige ibland också. 

Något jag också kommer att följa är Big Brother som börjar 19 februari. WOHOOO!!! Mitt favvo skräpprogram! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin