Cykeltur
2012-02-16 / 20:28:31 / Allmänt

Har idag varit ute och cyklat med lilltjejen. Veckan innan vi åkte till Schweiz sa jag till mamman att det skulle kunna vara kul om man köper en stol att sätta på cykeln, så att man åka iväg med flickan. Några dagar senare har dem varit iväg och köpt två nya cyklar. En har en inbyggd barnstol, som är jättesmidig. Cykeln var otroligt lätt att cykla med också, så vill nästan hellre använda den nu, än min egna.

Jag tänkte imorgon dokumentera varje vaken timme med en bild och sedan lägga upp här på bloggen. Har dock inget planerat, men ska försöka göra något så att det inte blir en massa bilder på sängen eller datorn hela tiden, haha!
Varje gång jag åker till ett nytt land försöker jag leta efter ett tuggummi med mojitosmak. Har ännu så länge inte haft något tur. Dock hittade jag i Zürich Mentos med Mojitosmak. Tyvärr var den inte så speciellt god. Det var däremot Piña Coladan, så inköpet var inte helt i onödan!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin