Vad ska man hitta på idag då?
2011-09-01 / 09:00:28 / Allmänt

God morgon!

Eller jag har varit vaken sedan 06. Tänkte att jag skulle gå upp tidigt och fixa i ordning mig så att jag var klar med det när lilltjejen vaknade. Dock hade jag inte behövt det! Idag är nämligen min tur att lämna henne hos dagmamman. Men jag behövde inte göra så mycket. Mamman här klädde henne och så, sen gick jag iväg med henne. Dagmamman bor typ 5 minuter bort, så väldigt nära.

Nu sitter jag i alla fall och funderar på vad jag ska hitta på idag. Har satt på mig träningskläder, men har inga bra springskor. Så funderar på att vänta tills affärerna öppnar och leta upp några bra.


Funderar på att köpa ett bar Easytone från Reebok också, eftersom jag går väldigt mycket här. Men vi får se vad man hittar.

Ikväll har jag fått två olika inbjudningar. Den ena är till en smygpremiär av en hemlig biofilm som ännu inte blivit släppt, med några tjejer som också är au-pair:er här i Berlin. Den andra är till Ung i Berlin, som svenska kyrkan håller i. Där träffas då svenskar och hittar på lite olika saker, typ som filmkväll, picnic och lite annat. Idag är också första gången efter sommaruppehållet, så funderar på att gå dit faktiskt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin