Prenzlauer Berg
2011-09-14 / 18:15:30 / Allmänt

Ska börja jobba nu klockan sex, men fick ett sms nyss att mamman och dottern blir lite sena och kommer inte hem än på ett tag = mindre jobb för mig, eftersom hon ska sova vid 19.30! :)

Kan då passa på att visa lite bilder från i lördags när jag åkte till Prenzlauer Berg!


8 kronor för en glass. Denna dag slog jag till på jordnötssmak!


Många vintageaffärer här


Tyckte dem var lite coola, typ 200 kronor

Massa pälsar! Var väl i princip det enda jag gillade där. Är inte så förtjust i gamla kläder!



Man fick lite södermalmsvibbar av hela området.


Proppat eller proppat?




1 Kommentarer
Anonym:

Tror jag skulle gilla det där stället :)gillar ju när det är lite urban...säger man så? :)



SKRIVET DEN: 2011-09-15 KL: 15:56:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin