Internet igen
2011-09-25 / 16:32:07 / Allmänt

Hej på er alla snygga och fula som läser min blogg!

Har precis kommit in och sitter nu här och laddar upp bilder till min dator. Det verkar som att vårat Internet funker fint nu! Familjen kom hem i natt, så kanske dem fixat med det under dagen?

Ska i alla fall passa lilltjejen här nu snart, men kan uppdatera bloggen efteråt! Har ju några bilder att lägga upp.

Idag har jag i alla fall varit och tittat på Berlin Marathon som gick här genom staden. Har också varit till Mauerpark där de har en stooor flohmarkt och jag har fått världens fulaste t-shirt bränna när jag låg där i parken och solade. Men mer om allt detta senare. Den som väntar på nåt gott...


Träffade upp Paula på en kaffe (well, jag tog persikosmoothie) här i vecka. Hann dock dricka upp i princip allt innan jag tog kort. Misslyckat!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin