Berlinmuren part 1
2011-09-03 / 18:24:25 / Allmänt

Ja, äntligen tillbaka! Nu ska jag bara vila, vila och vila! Har gått minst 1,5 mil idag och tyvärr är inte Converse de rätta skorna när det kommer till de. Familjen här har en liten bbq-fest, men jag känner inte för att sitta där och hänga med deras vänner! Är så trött, så ska nog lägga mig i sängen och se på massa film tills jag slocknar!

Kan nu i alla fall bocka av East Side Gallery och Checkpoint Charlie från min lista av saker att göra i Berlin. När jag gått klart där vid muren började jag vandra runt och kom helt plötsligt fram till Checkpoint Charlie. Var inte mycket att se. En liten vakt man kunde ta foto tillsammans med för 2 Euro. Sedan lite fakta om vad Checkpoint Charlie var.

Ska väl slänga upp lite bilder från muren nu då. Kommer dock dela upp dessa, för tog ganska många. Var väldigt mycket skit, men några coola målningar fanns det!


Påminner det inte om Carolina Gynnings tavlor? Kanske bara jag som är lite korkad!




Ska rita dit mitt handavtryck någon gång också!






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin