Torsdag
2011-10-27 / 15:12:33 / Allmänt

God morgon höll jag på att skriva, men klockan är 14.00. Vaknade precis efter att ha tagit en kort powernap på cirka tre timmar! Är fortfarande supertrött, men kan inte sova bort hela dagen.

Jobbade från 7-8 i morse, men vaknade inatt av att lilltjejen grinade. Jag jobbade fram till 23 kvällen innan så jag hade babymonitorn inne på rummet och mamman hade somnat i vardagsrummet med tv:n på, som ligger en bit i från tjejens rum, så hon hörde inte direkt. När jag i alla fall var vaken kunde jag lika bra gå in till tjejen. Brukar ju bara vara att nappen ramlat ner på golvet. Men så fort jag tänkte lämna rummet började hon gråta igen. Fick stanna där 20-30 minuter innan hon somnade om. Vilket dilemma. Ska man gå och väcka föräldern eller vara snäll och natta tjejen när man nu redan är vaken, trots att man inte jobbar? Well, hon somnade till slut, så jag gick då åter och lade mig. Synd bara att jag hunnit bli pigg som en nötkärna, tog en timme innan jag somnade igen typ.

Skulle jobbat en timme här på kvällen, men slipper det. Så ska cykla iväg till Ung i Berlin som är i svenska kyrkan. I dag ska vi skära pumpor eftersom det är Halloween denna helg. Sedan ska vi göra pumpasoppa till middag på resterna som blir över! Kom dock att tänka på en sak, är inte kyrkan emot Halloween? Lite kul att vi ska sitta och skära ut pumpamonster och annat där idag då, haha!


Imorse blev det en LCHF-frukost. En ostskiva, två kycklingskivor, en paprikabit, ett ägg och mayo. Toppade detta med chili, så brände till rejält på tungan. En kopp varmt citronvatten blev det också.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin