Montag och en ny vecka har börjat...
2011-10-24 / 19:40:04 / Allmänt

Anonym om Denna helg:
Från Mor:
Lilla gumman du behöver inte leta efter skor. Jag förstår att det kan vara lätt att glömma hur många skor man äger när man har åkt så långt bort ifrån dom. Jag håller på att städa här hemma och behöver ha hallgarderoben där dina skor är eller dom var där. Nu har jag tagit ner dom i källaren. Tyvärr glömde jag att räkna skorna men det blev två fulla flyttkartonger och fyra skokartonger. Ja då vet du. Kraaaam!!

Svar: Haha, mamma man kan aldrig få för många skor! Vissa skor ska man ha vid vissa tillfällen och det finns ju i alla möjliga former och färger! :)
Letar efter ett par svarta ridstövlar och det har jag faktiskt inte, så det så! :P

Har idag inte gjort så mycket. Är måndag vilket betyder skola. Det var faktiskt näst sista dagen för denna kurs. Imorgon har jag klarat av hela 1.1 och får vänta två veckor innan kurs 1.2 börjar! Har lärt mig en hel del må jag säga. Väldigt bra!

Har varit barnvakt mellan 15.30-17.30 idag. Vi gick och handlade lite mat. Var nämligen min tur att göra middag idag. Blev spenatsoppa toppad med knaperstekt bacon och ägghalva. Tummen upp fick jag då lilltjejen slukade hela sin tallrik och skulle börja äta av min och mammans!


Jag älskar att gå runt och titta i hälsokostaffärer och det finns flera sådana här. Priserna är betydligt bättre än i Sverige så man blir inte ruinerad av göra sina inköp på dessa ställen heller. Jag köper flera saker i veckan därifrån, bland annat mitt kära coconut water! Idag fick det även bli lite té. Kan vara bra att ha sådana påsar och inte bara lösvikt när man ska ta med sig té i en termos. Köpte även två fruktsaker som kan vara bra att ha i väskan. Dock är detta från 1 års ålder, haha, men dem är goda!


3 Kommentarer
Linda:

Du har nått par skor här oxå Madde!! haha



SKRIVET DEN: 2011-10-24 KL: 20:53:29
Anonym:

Från Mor!

Ha ha! Var har du hästen? Eftersom du skall köpa ridstövlar.



SKRIVET DEN: 2011-10-25 KL: 18:19:41
Madde :):

Jajaja, tjatmostrar! :)



SKRIVET DEN: 2011-10-25 KL: 18:45:15 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin