Misslyckad skojakt... Igen
2011-10-08 / 19:46:16 / Allmänt

Hallå people!

Kom precis hem från en runda i Potsdamer platz. Cyklade dit, men fick ta tåget tillbaka. Såklart började det regna när jag skulle åka hit. Inte så kul att cykla i regnet när jag inte har regnställ och UGGisar (som förstörs av vatten!). Så lämnade kvar cykeln där borta, så får jag åka och hämta den imorgon.

Så, hur gick skoletandet? Dåligt! Asså, jag tycker shoppingen här i staden suger för tillfället. Jag har ju knappt köpt något och jag har varit här i 1,5 månader!!! Tror dock inte att jag hittar några bra skor eftersom jag i princip redan bestämt i huvudet hur jag vill att de ska se ut, så minsta lilla sak och jag ratar skorna i affärerna. Men är bara att fortsätta leta helt enkelt!


Ett par skor jag provade i affären. Lite svårt att se på bilden, men dem var helt okej. Dock gillade jag inte att det inte fanns någon dragkedja. Tycker inte om när man måste trä på sig dem som en tajt gummistövel.

Hittade två nya gröna té smaker åtminstone. Undrar hur mycket pengar jag lägger ner på té egentligen? Har nog kommit över 1000-lappen i år hittills i alla fall.

Blev Vapiano idag igen. Usch, vad onyttigt. Men äter pizza typ 1-2 gånger om året så inte allt för ofta. Men imorgon är det söndag = vatten och bröd! ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin