Ledig dag
2011-10-28 / 20:05:23 / Allmänt

Kom precis in. Har varit överallt idag känns det som. Har nog gått och cyklat ungefär 3 mil sammanlagt.

Har först varit förbi den svenska mataffären, sedan cyklade jag till ett museum, fortsatte vidare till Friedrichstrasse där jag parkerade cykeln. Gick och kollade lite i affärer och fortsatte att vandra runt. Hittade en skitbra restaurang som jag kan berätta mer om senare och hamnade plötsligt på Tacheles som var ett väldigt coolt ställe (ska visa bilder från det senare). Fortsatte att gå runt och tog sedan vägen förbi Hackescher markt och Alexanderplatz och gick tillbaka till cykeln. Trampade då iväg till Brandenburger tor och sedan hemåt.

Himlen var helt rosalila när jag var på väg hem, fint!


Sprang in på Edeka här vid mig och köpte en koffeinfri Cola light och en bit Brieost, det är ju fredag! Ska nu titta på den allra sista Harry Potterfilmen och chilla järnet!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin