JÄKLA SKIIIT!!
2011-10-11 / 15:40:14 / Allmänt

Asså, nu har min dator pajjat! Blir så sur!

Efter att ha sökt lite på Internet och i olika forum verkar det som att mitt grafikkort gått sönder. Tyvärr går det inte att byta sådana på bärbara datorer, så måste köpa en ny!!

Jag har nu inaktiverat de grafikkort jag har för tillfället, så datorn fungerar, men bilden på skärmen blir ju inte den bästa. Mamman i familjen sa att jag kan få låna hennes andra dator om jag vill, men den är på hennes kontor för tillfället och hon ska inte dit förrän nästa vecka eftersom dem flyger iväg nu på torsdag.

Så kanske att jag använder den och köper en ny dator när jag kommer hem till Sverige över jul? Vill ju ha en med å,ä och ö på tangentbordet! :)

Ska nog föresten boka biljetter hem till Svearike denna vecka faktiskt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin