Geburtstag!
2011-10-25 / 18:53:42 / Allmänt

Imorgon fyller mamman i familjen år och jag fick reda på det igår! Fick ju panik. Vad tusan ger man till en host-mom? Böcker är lite svårt då man inte vet vad hon läst tidigare. Musik är också svårt då man inte vet vad hon gillar. Kläder är ju ett big NO, NO och heminredning, nja...?

Dock kommer jag ihåg en gång då hon berättade att hon äääääääälskar svensk marispantårta och att hon kan äta en hel sådan själv. Här om dagen hittade jag just svensk Frödinge marsipantårta i en affär här, så ska smyga iväg och köpa en imorgon bittit hade jag tänkt.

Köpte även denna doftolja. Är lite finare med glasstenar innne i flaskan. Hoppas hon blir nöjd, för jag suger på födelsedagspresenter!!


Doft av Lavender fick det bli!

Orkar inte gå runt och leta efter tejp, presentpapper, snöre m.m. så köpte en påse bara. :P


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin